Wednesday, December 1, 2010

~Benci~

Ada orang bilang saya x sesuai pakai barang2 branded. emmm is that annoying. ishh! apakah MOTIF nya? barang branded tu sesuai utk org yang KAYA2 je ker? Org yang cantik2 je ker? emmm kenapa mungkin saya bukan dari keluarga yang KAYA. mcm dia! mungkin saya x CANTIK, macam MODEL. So what.

So pasni x leh la nak beli brand ni lagi, walaupun selalu nya beli brand ni dpt discount, bukan apa my sis keje kat sini. so ada la kot benefit nya. ok ok fine kalo dpt discount pun x leh la shoping kat sini lagi.... wat to do
ZARA. ok ok utk org banyak duit je leh shoping kat sini. saya ni x banyak duit.
:(
:'(



Mungkin ni la barang2 yang sesuai tok saya!



Memang elok la JJ ni pun dekat ngan OFis, Memang tiap minggu g JJ jer.




Mydin ni depan Ofic je Kot. Memang sesuai sgt la......


Wat to do..... dah org ckp kite x sesuai pakai barang branded kan!













No comments: